OBIECTIVUL POSTULUI: Administrarea aplicațiilor, a instanțelor și a bazelor de date (ex: MS SQL Server) precum și administrarea și managementul performanțelor, capacității, accesibilității și securității acestora; Administrarea de aplicații informatice dedicate sau generale, relaționate bazelor de date sau care deservesc sisteme informatice operaționale (ex: Warehouse Management System, Transport...
Pentru locația din Satu Mare căutăm Administrator retea calculatoare De la înființarea sa în 1965, afacerea de familie s-a dezvoltat într-un grup internațional de companii. În 24 de locații din întreaga lume, peste 13.000 de angajați contribuie la succesul nostru. Datorită angajamentului și spiritului inovator al echipei noastre, Zollner Elektronik AG s-a impus ca numărul 1 în Europa în domeniul ...
Angajez Asistenbt manager, full time, entry level sau experienta 1-3 aniSolicitam cunostinte PC, notiuni de contabilitate, Limba engleza nivel mediu, cel putin, Capacitate de lucru in echipa, abilitati de comunicare, Progran L-V- 8 ore Salariu motivant in functie de abilitati, Bonuri de masa.Trimiteti Cv si Scrisoare motivationala la adresa de e-mail:
Scoala de soferi, angajam secretara, cunostinte pc, seriozitate, punctualitate. Experienta nu este necesara. tel:
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Secretara-office manager, experienta imobiliare din București
Suntem o agentie imobiliara în plină expansiune și căutăm un asistent manager dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă iti place sa lucrezi cu oamenii și dorești să îți aduci contribuția într-un mediu de lucru stimulativ, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine. Responsabilități:1. Asistență în gestionarea activităților zilnice ale agenției imobiliare...
Europe Energy Timisoara cauta o colega cu experienta pentru postul de secretara administrativa.Dorim o persoana motivata,cu initiativa si dorinta de cunoastere,cu atributii in secretariat,detinand un nivel mediu de experienta pentru aceste activitati;abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana.Se ofera si se solicita seriozitate,stabilitate si profesionalism!Este obligat...
Căutăm secretara si agenți imobiliari motivați și pasionați de vânzări pentru a se alătura echipei noastre în creștere.Cerințe:- Experiență în vânzări sau domeniul imobiliar (experiența anterioară în vânzări este un avantaj)- Abilități excelente de comunicare și negociere- Dorință de a învăța și de a se dezvolta profesional- Capacitatea de a lucra în mod independent și în echipăDacă ești pasionat...
Offer OBIECTIVUL POSTULUI: Administrarea aplicațiilor, a instanțelor și a bazelor de date (ex: MS SQL Server) precum și administrarea și managementul performanțelor, capacității, accesibilității și securității acestora; Administrarea de aplicații informatice dedicate sau generale, relaționate bazelor de date sau care deservesc sisteme informatice operaționale (ex: Warehouse Management System, Tra...
After school Just4kids angajează secretaraResponsabilități:- Înregistrarea înscrierilor în aplicația informatică;- Activități specifice de secretariat într-o școală;- Întocmirea unor situații cerute de manager sau alte persoane instituții cu care școala este în contact;- Procesarea contractelor educaționale;- Comunicarea cu părinții copiii profesorii.Cerințe:-Experiența în școală ca secretar cons...
Edil Imobiliare își mărește echipa! Angajăm o persoană creativă, căreia îi place să se exprime prin scris și care este pasionată de marketingul online. Rolul acestei persoane este esențial în agenția noastră, ea ocupându-se de imaginea noastră din online, realizând publicitatea companiei și a ofertelor propuse de noi.Dacă:- ești absolvent al Facultății de Litere;- ai abilități excelente de exprim...
Cautam o persoana prezentabila, serioasa, punctuala si respectuoasa pentru secretariat in receptia clinicii noastre Cunostinte operare calculator. Program de lucru 4 ore/zi (15:00-19:00). Experienta intr-o pozitie similara in alta clinica este un plus. Va rugam trimiteti CV-ul la adresa
Dorim experienta de lucru cu Microsoft Office, Gmail, Outlook. Abilitati organizatorice: - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice - preluarea documentelor, inregistrarea si distrinuirea lor catre departamente - indosarierea si ...
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa:****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi:-1 secretar-1 arhivarCerințe atribuții pentru postul de secretar:-persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă;-persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a proc...
Cerințe - Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare - Persoană foarte ordonată - Ușurință și experiență în folosirea calculatorului (Word ,Excel) - Limba engleză, scris și vorbit cel puțin la nivel mediu - Abilități administrative - Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Persoană activă, comunicativă,...
Cerințe- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare- Persoană foarte ordonată- Ușurință și experiență în folosirea calculatorului (Word ,Excel)- Limba engleză, scris și vorbit cel puțin la nivel mediu- Abilități administrative- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română- Abilități de comunicare și relaționare cu clienții- Persoană activă, comunicativă, amabilă...
Secretara Asistent manager cu fara experienta pentru birou . Domeniul societati FIRMA DE RECICLARE Experiența în Office Back-office Secretariat SAGA - Să întocmească AVIZE - Să emită FACTURI- Să completeze contracte salariul fix este între 3500-4000 LEI Plus decontarea transportului dacă este cazul Durata contractului: nedeterminată Program normal de la 09-17 de luni-vineri Locul de muncă se află...
Cerințe: Experienta nu este obligatorie! Studii superioare/liceale; Cunostinte solide de Ms Office:Power Point,Word,Excel; Cunostinte bune de limba engleza ; Cunostinte contabilitate primara constituie un avantaj Condiții: Salariu atractiv; Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei; Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti. Responsabilități: Intocmirea de rapoarte,facturi si analize zilnice...
Cautam asistent manager secretara pentru echipa noastră. Oferim un pachet salarial foarte avantajos (peste media salariilor din aceasta categorie) tichete de masa si masina de serviciu. Experienta nu e obligatorie. Programul este de 8 ore zi, de luni pana vineri. Pentru mai multe detalii așteptam cv-urile dvs. Mulțumim!
FIRMA IMOBILIARA , angajeaza secretara cu experienta in imobiliare pentru 4-5 zile saptamana.PLATA BILUNARA SAU LA ZI.Biroul in UNIRII, FIX LANGA IESIREA METROU UNIRII. Secretara mea, care va cumula si functiile de office- manager si agent imobiliar virtual, va avea salariul de 4.500 lei luna, plus 20 % din comisionul firmei, adica un comision personal ce poate ajunge la 8,000 lei ( 80 milioane l...
Contact: Compania activeaza în domeniu ambalajelor pentru diferite industrii, de peste 15 ani. Vanzarile sunt exclusiv B2B si se focusează cel mai mult pe ambalaje de viitor, precum cele sustenabile și prietenoase cu natura, cu scopul de a elimina cat mai mult plastic din piata. Obiective principale: Suport avansat in derularea activitatilor administrative si de back-office. Activitatea se desfas...
Cautam sa angajam o secretara pentru o firma de brokeraj de credite. Sediul se afla in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 1 (Pta. Unirii). Firma activeaza in domeniu financiar-bancar. Experienta in domeniu minim un an.Program 09:00-18:00, luni-vineri. Principalele responsabilitati:Intocmire dosare;Centralizare date clienti;Centralizare facturi borderouri;Verificare si centralizare status dosare...
Companie activa in domeniul imobiliar angajeaza secretara - receptie Cerinte- experienta in pozitii similare -abilitati comunicare si relationare -capacitate organizatorica Asteptam CV-urille pe adresa de mail sau whatsapp
Suntem o societate comercială în plină expansiune. În contextul finalizării construcției noii noastre clinici medicale, suntem în căutarea unei Secretare pentru a se alătura echipei noastre dinamice la punctul de lucru din Berca-Buzău.Responsabilități: Gestionarea eficientă a activităților zilnice de birou. Operare computer (Excel, Word) și utilizarea tehnicii de birou (imprimantă, scanner). Cont...
Pagina: 1 din 2
Pagina următoare