Angajam secretara part-time, absolventa studii superioare. Detalii la nr.de telefon .
Firma activa in comertul international cauta o tanara secretara.In stransa colaborare cu proprietarul.este necesară :- dorinta de a invata- Disponibilitate la 360 de grade- cunostinte de baza de PC- un aspect placut si dezinhibat- de preferat cunoasterea limbilor strainese ofera:- perspectiva de crestere- salariu fix cu program flexibilDacă sunteți interesata, contactați-ne trimițând CV-ul dumnea...
Europe Energy Timisoara cauta o colega cu experienta pentru postul de secretara administrativa.Dorim o persoana motivata,cu initiativa si dorinta de cunoastere,cu atributii in secretariat,detinand un nivel mediu de experienta pentru aceste activitati;abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana.Se ofera si se solicita seriozitate,stabilitate si profesionalism!Este obligat...
asistenta manager/secretara
Angajez Secretara PersonalaTânăra 18-45 aniStudii Medi sau SuperioareComunicativaDeschisă (open minde )Aspect Fizic PlăcutResponsabilaProgram de Lucru 8 ore de Luni-VineriExperiența nu este prioritaraSe Oferă Salariu Atractiv 7000 de Lei NetBonusuri lunare.CV-ul poate fi trimis pe Watshapp la numărul de telefon din anunț.Vor fi luate în considerare doar Cv-urile însoțite de poza.Cerintele postulu...
Dorim experienta de lucru cu Microsoft Office, Gmail, Outlook. Abilitati organizatorice: - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice - preluarea documentelor, inregistrarea si distrinuirea lor catre departamente - indosarierea si ...
Angajez secretara
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa:****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi:-1 secretar-1 arhivarCerințe atribuții pentru postul de secretar:-persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă;-persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a proc...
Cunostinte de contabilitate primara.Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare.Cunostinte bune PC-Word, Excel etc.Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu cu produse de patiserie.Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos.Salariu adaptat la competente.Accesul la diverse programe de pregatire.
Suntem in cautarea unei secretare care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la buna functionare a biroului nostru. Cerinte: limba italiana (scris, vorbit, citit), cunostinte de contabilitate primara, cunostinte solide in lucrul cu aplicatiile Microsoft Office si sistemul de operare Windows, abilitatea de a invata rapid lucruri noi, inclusiv aplicatiile informatice si activitatile specif...
Freezy System produce si comercializeaza sisteme de racire a bauturilor, fara baterii sau electricitate. Compania angajeaza persoane interesate in desfasurarea activitatii de secretariat.Candidatul ideal:Studii superioare finalizateCunostinte utilizare PC (Microsoft Office)Excelente abilitati de comunicare si relationareSpirit de echipa, rezistenta la stresOferta beneficii:Pachet salarial atracti...
Editare pe calculator, navigare internet, primirea si trimiterea de diverse informatii.Salar si conditii de munca avantajoase
Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys!Ce fel de persoană căutăm?-energică și căreia îi place să se implice în activități diverse-organizată și conștiincioasă-dornică de a învăța lucruri noi-cu memorie bună-comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur-înfățișare plăcutăCare vor fi îndatoririle tale?-primirea ...
Activitati de secretariat:contracte,discutii cu clientii,administrarea platformelor online.Cunostinte de operare PC (Word,Power Point,Excel)si utilizarea InternetuluiLimba enbleza si Italiana scris si vorbitContabilitate primaraCautarea de oferte pentru realizarea evenimentelor.
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiicioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi.programul de lucru este de 8 ore/zi. Relatii la tel. 077158091.
Golden Age Construct, societate de proiectare și execuție in domeniul instalațiilor de gaze naturale angajam funcționar administrativ/ secretara cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Detalii si programări pentru interviu la 0770.958.060 Atributiile viitorului coleg/ă: - mentinerea legaturii cu beneficiarii; - gestionare dosare; - depunere/ridicare documente la diverse institutii; - gest...
Anunțuri similare care s-ar putea să te intereseze:
Job details Tipul jobului Full Time Posturi disponibile 1 Locația Timișoara Detalii Căutăm coleg/ă pentru poziția de Asistent Manager. Dacă ești din Timișoara și îți place să rezolvi probleme, înseamnă că ești persoana potrivită pentru această funcție! Aptitudini necesare Ce ne dorim de la tine pentru a deveni colegul nostru?Să ai cunostințe de operare PC (Microsoft Excel, Word, Power Point)Să ai...
Descrierea locului de muncăEsti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi ave...
Descrierea locului de muncă Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! CE ITI OFERIM Ai posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi a...
Allgemeine Information: Îți dorești un job sigur și stabil? Atunci vino în echipa Deichmann, o afacere de familie înființată în 1913 și devenită Nr.1 în comerțul cu încălțăminte din Europa. Berufserfahrung: Einsteiger mit geringer Berufserfahrung Tätigkeit: La noi, toți membrii echipei sunt implicați în activitățile din magazin de la angajații în pregătire, până la directorul de magazin: vânzare ...
Job Description Because You Crave Autonomy and Growth Join Us as an Assistant Store Manager in Timisoara!Are you a dynamic leader looking for an exciting opportunity to make a real impact in the fashion industry? Look no further!We are Primark a leading brand in the fashion industry, known for our rapid growth and incredible fashion offerings at unbeatable prices. With over stores across Europe a...
Descrierea locului de muncă Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică. Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produs...
Descrierea locului de muncăTe entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi...
Job Description We are currently seeking a dynamic and detail-oriented individual to join our client s team as a Field Auditor. As a Field Auditor, you will play a vital role in recording inventory, sales prices, and product sales across a group of retail stores. This position involves traveling between various stores to carry out the aforementioned processes and includes the recruitment of new p...
Pagina: 1 din 412
Pagina următoare