In prezent cautam un Team Leader Accounts Payables cu experienta in contabiliatte romaneasca, orientat catre echipa si proactiv pentru Bucuresti in cadrul companiei KMG Rompetrol Services Center. Noul tau rol: Coordonezi si monitorizezi activitatile din cadrul departamentului Contabilitate Furnizori, in vederea asigurarii serviciilor de contabilitate primara eficiente si eficace ale Companiei si/...
In prezent cautam un Accounts Receivables Accountant orientat catre echipa si proactiv pentru Navodari in cadrul companiei KMG Rompetrol Services Center.Noul tau rol: Asiguri serviciile financiar contabile specifice departamentului Accounts Receivables eficiente si eficace pentru furnizori in cadrul Finance Services Centre. Activitatile care te vor ajuta sa stralucesti: Inregistrezi in contabilit...
Birou de contabilitate angajeaza contabili cu experienta minim 2 ani pentru contabilitate pana la nivel de balanta. Cunosterea programului Saga C este obligatorie. Pachet salarial atractiv, echipa tanara, zona centrala Mall Vitan. Cautam si proaspeti absolventi facultate contabilitate, dornici sa invete - pentru contabilitate primara. Rugam CV pe adresa de mail;
Firma Articole de pescuitDescriere jobPozitie : Casier CasieritaLocatie: Str. Bucur, nr. 2, Bucuresti.Program de lucru: L-V 10:00-19:00 (este inclusa si pauza de masa).Candidatul ideal- experienta intr-o pozitie similara, cunostinte notiuni de baza (raport z, raport x, registru de casa, dispozitii de plata, etc.);- cunostinte operare PC (Ms Office);- cunostinte contabilitate primara;- persoana so...
DESCRIERESalariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs )Contract pe perioada nedeterminataProgram full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colegeAsistenta si verificare din partea contabilului expert .Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv .Activ...
Firma de contabilitate angajeaza contabil. Candidatul Ideal Studii superioare in Economie/Finante-Banci; Experienta in domeniu min. 2 ani; Cunostinte solide a legislatiei contabile si fiscale; Bune cunostinte operare PC Excel, sisteme ERP constituie avantaj; Responsabilitate, punctualitate, atentie distributiva, Abilitati de organizare, atentie, gandire analitica si logica Descrierea jobului Oper...
Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux.Cerințe :-să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti)-să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/ziZona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti
KAREOL SERV CONSTRUCT angajeaza pentru birou Sighetu Marmatiei , persoana cu cunostinte de contabilitate primara, emitere facturi, abilitati bune de operare PC, intocmire contracte si documentatie tehnica in domeniul instalatie apa- gaz etc, cu posibilitatea de formare si dezvoltare a cunostintelor profesionale specifice in cadrul firmei. CV-urile se depun pe adresa de e-mail:
Firma de contabilitate angajeaza contabil. Candidatul Ideal Studii superioare in Economie/Finante-Banci; Experienta in domeniu min. 2 ani; Cunostinte solide a legislatiei contabile si fiscale; Bune cunostinte operare PC Excel, sisteme ERP constituie avantaj; Responsabilitate, punctualitate, atentie distributiva, Abilitati de organizare, atentie, gandire analitica si logica Descrierea jobului Oper...
Ambient Intermed S.R.L. recrutează contabil pentru contabilitate primara si activitate de gestiune, activitatea desfasurata fiind transport rutier de marfuri si dezvoltare imobiliara.Activitatea se va desfasura fizic la biroul din Constanta, de Luni pana Vineri, intre orele 08:30-16:30. Candidatul ideal:Studii superioare finalizate;Cunoștințe bune de contabilitate primară, cunoașterea programului...
Job_Remote!!!Pentru client, grup de 3 companii de distribuție, sunt în căutarea unui Contabil SEF dedicat și profesionist Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiunea contabila (anagajatorul distribuie marfa zahar, hartie si alte produse in marii retaileri Carrefoure, Lidl, Metro etc)Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa ...
Căutăm o persoană dedicată și cu experiență în domeniul relației cu clienții pentru a se alătura echipei noastre. Poziția disponibilă este una de mare importanță în cadrul companiei noastre, iar persoana potrivită va fi responsabilă de gestionarea și dezvoltarea relației cu clienții noștri, asigurându-se că toți clienții beneficiază de un nivel înalt de servicii și că sunt mulțumiți de experiența...
Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung).Cerinte:- Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet);- Notiuni contabilitate primara;- Abilitati bune de comunicare;- Loialitate, atitudine pozitiva.Descrierea jobului:- Contabilitate primara (constituie un ava...
Caut persoana cu experiența pentru firma de contabilitate care sa cunoască programul SAGA. Sa aibe cunostinte de evidenta primara, declaratii, balanta, bilant, etc.Puteți atașa CV-ul.Sau pentru mai multe detalii, sunați.Acceptam si servicii pe baza de contract !
Societate comerciala angajeaza contabila cu experienta minim 3 ani, soft NextUp ( contabilitate primara) program 40 ore pe saptamana, salariu 7500 lei brut, Oras Popesti- Leordeni, Jud Ilfov. Rugam seriozitate. CV la adresa
Suntem in cautarea unei secretare care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la buna functionare a biroului nostru. Cerinte: limba italiana (scris, vorbit, citit), cunostinte de contabilitate primara, cunostinte solide in lucrul cu aplicatiile Microsoft Office si sistemul de operare Windows, abilitatea de a invata rapid lucruri noi, inclusiv aplicatiile informatice si activitatile specif...
Căutăm vânzători - oameni care iubesc copiii, vorbesc blând și frumos cu clienții și care să îndeplinească următoarele responsabilități și condiții. Responsibilități: - Gestionarea comenzilor online prin platforma de e-commerce și market place; - Plasarea comenzilor către furnizori; - Primirea și servirea clienților în magazinul fizic (predare pachete comandate, cumpărături, încasări cu casa de m...
Agroamat-FilipeștiAngajează: -Reprezentant vânzări piese,-Reprezentant vânzări piese auto, -Recepționer marfă,-Asistent contabilitate primară,-Operator preparare comenzi, -Ambalator manual.Așteptam cv-urile pe adresa de email: sau pe whatsapp la numărul de telefon .
Companie cu peste 40 de ani experiență în proiectarea și execuția instalațiilor de răcire, filtrare și tratare a apei, caută un Asistent manager dedicat și proactiv, pentru a se alătura echipei noastre dinamice.Responsabilități:- Contabilitate primară, înregistrarea documentelor justificative: NIR-uri, bonuri de consum, deconturi cheltuieli, registru de casă.- Preluarea apelurilor, a solicitărilo...
Top Trade Consulting, companie cu renume in domeniul dezvoltării ansamblurilor imobiliare caută operator contabilitate primară.Taskuri: colaborare strânsă cu managerul comercial și gestionarea activităților de contabilitate primară.Beneficii: - Salariu competitiv: 4.000 lei telefon laptop;- Program flexibil: luni-vineri, 9-17.Punct de lucru: Orș. Bragadiru, Jud. Ilfov, Șos.Alexandriei nr.99C. Cer...
fabrica detergenti / biocide sector3 angajeaza operator birou licitatii Sicap Seap, Nato-Nspa SSM vanzari facturare comenzi contabilitate primara, emag promovare specialist vanzari CV
Absolvent studii medii superioare.Experienta : minim 2 ani in domeniu.Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi.Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.Abilitati bune de comunicare.Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor.Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu , bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului.Punctualitate.Efectua...
Angajam economist pentru contabilitate primara. (Contabilitate interna, nu suntem firma de contabilitate)Tip job:Full time -studii economice( facultate, curs)experienta anterioara mini 2 anicunostinte utilizare pachet Office (word, excel etc)cunostinte de secretariat, administrativAbilități de planificare, organizare, seriozitate , persoana constiincioasa, orientata spre rezultate si foarte atent...
DescriereLocalitate de muncă: Arad, Bulevardul Revolutiei nr 55, parterDurată: disponibil imediat, pe termen nedeterminat, cu perioadă legală de probă.Orar lucru: L 13-18, M-M-J-V 9-18, S 9-13Salariu: negociabil in functie de experienta, bonusuri de performanță, discount-uri la produsele si serviciile noastre;Cerințe:Nivel studii: Studiile superioare prezinta avantaj.Abilitați de comunicare, rela...
Pagina: 1 din 3
Pagina următoare