Om de afaceri cu o activitate intensa in 2 domenii,angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 8000 Ron lunar plus condiții de muncă exceptionale.Programul este flexibil 9 15.Se pune la dispoziție mașină si sofer personal.Se cere discretie maxima.Limba engleza mediu, aspect fizică plăcut,vârstă maxima 50 ani,domiciliu stabil București.
Candidate cu studii superioare sau experinta in domeniu pentru sediul nostru din str. Luica nr. 158, sector 4, Bucuresti. Program 8 ore/ zi de la 08.00-16.30. Solicitam doar CV-uri cu fotografie .
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Secretara din Ilfov la Amedeo SRL
SC Onix International Comimpex SRL, Angajaza secretara cu experienta minima 6 luni, program de 8 ore/zi, la sediul din Bucuresti Sos. Berceni nr.104 si activitate teren. Puteti depune CV-ul pe adresa de e-mail:
Cautam tanara cunostinte Office sa lucreze bine cu cifrele, ideal din sectorul 2 Obor, lucru cu clienti , domeniu imobiliare, dezvoltator se ofera salariu motivant si bonus de performanta,
Cerințe: Cautam o colega comunicativa, sociabila, orientata catre client pentru pozitia de Asistent manager:Responsabilități:Intampinarea clientilor;Preluarea documenteleor de la clienti si inregistrea acestora in registru;Repartizarea documentelor catre dep de contabilitatate sau hrTrimite email-uri catre clienti pentru diverse comunicariLucrul in cadrul unei echipe de oameni tare faini;Salariul...
angajam secretara la sediul nostru din str. luica nr. 158, sector 4, Bucuresti. Program 8 ore/ zi de la 08.00-16.30 de luni pana vineri. Full-time, obligatoriu apli cant cu CV,
S.C. Viz Construct Specialist S.R.L. cu sediul in Bucuresti, str. Sos. Andronache nr. 41, sector 2, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului cu nr J40/14183/2018, cod unic de inregistrare 39948642 organizeaza selectie in vederea ocuparii postului de Secretara (cod COR 412001 - Secretara);
cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - limba engleză scris vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectit...
Suntem cea mai mare scoala de soferi din tara si cautam sa ne marim echipa cu doamne si domnisoare care pot fi imaginea si punctul central de informatii ale scolii.
Angajez Asistenbt manager, full time, entry level sau experienta 1-3 aniSolicitam cunostinte PC, notiuni de contabilitate, Limba engleza nivel mediu, cel putin, Capacitate de lucru in echipa, abilitati de comunicare, Progran L-V- 8 ore Salariu motivant in functie de abilitati, Bonuri de masa.Trimiteti Cv si Scrisoare motivationala la adresa de e-mail:
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Secretara Prelucrare Texte din Ilfov la SC Zatta Store SRL
pentru gradinita particulara, sector 3. Cerinte: cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, placerea de a invata lucruri noi, punctuala, organizata, abilitati de relationare si empatizare cu copiii si adultii. Program de luni pana vineri 09.00 - 18.00,
Caut o persoana (nefumatoare) care sa asigure servicii de ingrijire pentru parintii mei (tata 86 ani, mama 83 ani). Mama necesită o atentie mai deosebita, fiindca se deplaseaza cu ajutorul cadrului, tatal fiind capabil sa aiba singur grija de propriile nevoi. Serviciile de ingrijire suport constau in:asigurare asistenta pentru efectuarea igienei de dimineata pentru mama (in principal dat jos pamp...
Scoala de soferi, angajam secretara, cunostinte pc, seriozitate, punctualitate. Experienta nu este necesara. tel:
Romfilatelia, societatea specializată în editarea şi comercializarea mărcilor poştale româneşti angajează personal pentru funcţia secretarăCerinţe:- studii medii- cunoştinţe operare calculator (Word, Excel, Power Point)- abilităţi de comunicare verbală şi scrisă, relaţionare, analiză, sinteză şi prioritizare a sarcinilor- capacitatea de lucru în condiţii de stres şi disponibilitate pentru program...
Firma de constructii angajeaza secretara pentru biroul din zona Lujerului, sector 6 Bucuresti. Cerinte: Cunostinte bune de operare PC (MS Office); Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare.Responsabilitati: Preluare apeluri telefonice; Introducere date client furnizori in baza de date; Preluare prelucrare expedi...
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Secretara din București
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Secretara, asistent manager din București
Offer OBIECTIVUL POSTULUI: Administrarea aplicațiilor, a instanțelor și a bazelor de date (ex: MS SQL Server) precum și administrarea și managementul performanțelor, capacității, accesibilității și securității acestora; Administrarea de aplicații informatice dedicate sau generale, relaționate bazelor de date sau care deservesc sisteme informatice operaționale (ex: Warehouse Management System, Tra...
descrierea jobului: deruleaza activitatile de secretariat, preia comenzi, intocmeste avize, facturi;
Agentia imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta.Program flexibil part time sau full time,Salariu: - 6800 leiEchipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii.Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded.Aptitudini de lucru în echipăProgram: Luni -Vineri
Agentia imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta.Program flexibil part time sau full time,Salariu full time: - 6800 leiSalariu part time: se negociaza in funtie de orele lucrate.Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii.Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded.Aptitudini ...
Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux.Cerințe :-să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti)-să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/ziZona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti
Pagina: 1 din 3
Pagina următoare