Job Description Responsabilitati principale: Intampina, informeaza corect si indruma amabil pacientii; Asista pacientii in completarea sau gestionarea fiselor / cererilor de care au nevoie; Preia apelurile telefonice primite si le directioneaza in functie de nevoile pacientilor / persoanelor care au sunat; Gestioneaza sarcinile administrative de la receptie; Ajuta personalul medical, cand este ca...
Job Description Antal International recrutează pentru clientul său, important furnizor de soluții în industria utilităților și a echipamentelor de automatizare: Manager produs - contoare gaz în Botoșani Cerințe: Absolvent studii superioare tehnice (hidrotehnică, hidraulică, instalații); Experiență pe o poziție similară minim 3 ani (Inginerie, Project Management, vânzare consultativă instalații); ...
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Asistent Manager din Iași la Rubikon Media Advertising SRL
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Asistent Manager din Iași la Lcm Sapaniuc SRL
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Asistent Manager din Iași la Oscar Pro Food SRL
1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu colegii, clienții și alte părți interesate este esențială.2. Abilități organizatorice: Capacitatea de a gestiona eficient programul de lucru, de a prioritiza sarcinile și de a gestiona resursele în mod eficient.3. Cunoștințe de lucru cu calculatoarele: Competențe solide în utilizarea computerului și a programelor ...
asistent manager - secretariat - cunostinte bune in word, excel si power point - cunosterea emailului Outlook, platforma Facebook pentru postari si campnaie media -cunostinte in publicitate, cunoasterea platforma SICAP - constituie avantaj , intocmire oferte licitatie -de tinut legatura cu clienti si furnizorii -disponibil deplasari in tara, buna abilitati de comunicare -permis categoria B -limba...
Restaurant cu specific indian angajeaza in regim de urgenta Asistent Manager care sa coordoneze relatia cu livratorii, furnizorii, angajatii.Se solicita cunostinte de operare casa de marcat, program gestiune, introducere NIR-uri.Se ofera contract full time, salariu avantajos si bonusuri de performanta.
Te așteptăm la noi în echipă! Angajăm operator facturare cu experiență în programul Nexus. Angajăm asistent manager cu experiență.
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Asistent Manager Iasi din Iași la Antal International
Firma de proiectare in constructii suntem in cautare de asistent manager/contabilitate primara. Candidatul ideal: -experienta de minim 1 an pe pozitie; -experienta in contabilitate primara; -cunoasterea legislatiei specifice domeniului; -cunostinte avansate pachet Office; -cunostinte minime in achzitii publice (constituie un avantaj); -capacitate de lucru in echipa; -atentie si responsabilitate. ...
Canditatul ideal: - experienta birou - cunostiinte program AutoCAD; - permis auto constituie avantaj; - dorință de îmbunătațire constantă a nivelului profesional; Responsabilitati: Elaborarea documentatiei tehnice aferente instalatiilor electrice; Atingerea obiectivelor de dezvoltarea a departamentului, in concordanta cu obiectivele de dezvoltare ale firmei; Ce oferim: - pachet salarial atractiv;...
ANUNT COMPANIE: NLP Research platform SRL, CUI 46254333; Nr. Reg. Com. J22/1960/2022DESCRIERE SIMPLIFICATA: Companie cu domeniul de activitate Studii psihologice tip market research, scoate la concurs urmatoarele posture.POST: Asistent manager / 1 persoanaSALARIU FIX: brut 2192 leiDURATA: nedeterminata (sau 18 luni)PROGRAM: 4 ore / ziCERINTE: Studii medii. Fără experiență de lucruRESPONSABILITATI...
Firma de proiectare, angajeaza asistent manager cu urmatoarele cerinte: - Studii superioare; - Cunostinte operare PC minim (Word, Excel); - Abilitati de organizare, sistematizare, atentie la detalii, lucru in echipa si comunicare; - Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu/avansat. Descriere job: - Activitati de secretariat; - Administrarea documentelor, organizarea si arhivarea lor; - Gestioanare...
- Program de lucru full-time, luni-vineri în intervalul 7-16 - Cunoștințe de operare Excel - Abilități de comunicare cu clienții și colegii CV-uri la adresa Detalii la 0753 599 035
Clinica de chirurgie estetica si plastica OMINICLINIC isi mareste echipa! Descrierea postului Raspunde de inregistrarea si pastrarea contractelor de prestari servicii si contractelor de colaborare ale societatii Gestioneaza si coordoneaza depozitarea in arhiva juridica si financiara a societatii Intocmeste situatii/evidente si rapoarte legate de documentele intocmite si verifica corelarea acestor...
Asistent manager
Asistent Manager- Contabilitate primara Nexus
Asistent manager
Asistent Manager
Asistent manager
Angajăm ASISTENT manager
Asistent Manager (part-time, remote)
Pagina: 1 din 2
Pagina următoare