Job Description Responsabilitati principale: Intampina, informeaza corect si indruma amabil pacientii; Asista pacientii in completarea sau gestionarea fiselor / cererilor de care au nevoie; Preia apelurile telefonice primite si le directioneaza in functie de nevoile pacientilor / persoanelor care au sunat; Gestioneaza sarcinile administrative de la receptie; Ajuta personalul medical, cand este ca...
Descrierea locului de muncăTe entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi...
Descrierea locului de muncăRezumatul rolului:Ca parte a unui program global de transformare IT în curs de desfășurare, Eurofins caută în prezent îmbunătățiri pentru a oferi asistență IT practică în locațiile din domeniul de aplicare care acoperă servicii de infrastructură IT, cum ar fi: soluții Azure Cloud, containere, rețele, automatizare, Devops. Solicitantul va fi responsabil pentru proiectare...
Descrierea locului de muncă Rezumatul rolului: Ca parte a unui program global de transformare IT în curs de desfășurare, Eurofins caută în prezent îmbunătățiri pentru a oferi asistență IT practică în locațiile din domeniul de aplicare care acoperă servicii de infrastructură IT, cum ar fi: soluții Azure Cloud, containere, rețele, automatizare, Devops. Solicitantul va fi responsabil pentru proiecta...
Job Description Antal International recrutează pentru clientul său, important furnizor de soluții în industria utilităților și a echipamentelor de automatizare: Manager produs - contoare gaz în Botoșani Cerințe: Absolvent studii superioare tehnice (hidrotehnică, hidraulică, instalații); Experiență pe o poziție similară minim 3 ani (Inginerie, Project Management, vânzare consultativă instalații); ...
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Asistent Manager din Iași la Axd Ngr Consulting SRL
Angajam Asistent Manager
Angajez Asistent Manager
Suntem o agentie imobiliara de renume care se mandreste cu o experienta vasta pe piata imobiliara din Iasi. Echipa noastra este dedicata oferirii serviciilor de cea mai inalta calitate, iar acum cautam sa ne extindem echipa cu un asistent de manager proactiv si organizat. Cerinte:- Studii superioare finalizate;- Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala;- Cunoșt...
Angajam asistent manager in echipa Stil Imobil
Birou de traduceri autorizate cu sediul in P. Ros angajează asistent manager cu fara experienta, minim studii liceale. Relatii la telefon sau CV la
Angajam asistent manager
Angajam Asistent Manager
SC. Vital Medical Center Memory SRL angajeaza asistent managerCerinte: -studii superioare, de preferat econimice-cunostinte de contabilitate primara-constituie un avantaj-abilitati de lucru in pachetul Office.
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
Asistent Manager- Contabilitate primara Nexus
Asistent Manager
Asistent manager
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare.Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor.Este un job foarte intere...
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Asistent Manager din Iași la Rubikon Media Advertising SRL
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Asistent Manager din Iași la Lcm Sapaniuc SRL
Vedeți descrierea postului și candidați la locul de muncă Asistent Manager din Iași la Oscar Pro Food SRL
1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu colegii, clienții și alte părți interesate este esențială.2. Abilități organizatorice: Capacitatea de a gestiona eficient programul de lucru, de a prioritiza sarcinile și de a gestiona resursele în mod eficient.3. Cunoștințe de lucru cu calculatoarele: Competențe solide în utilizarea computerului și a programelor ...
Angajăm ASISTENT manager
Pagina: 1 din 2
Pagina următoare